veelgestelde vragen

We willen uw aankoopervaring bij simplehuman zo duidelijk mogelijk maken. Hieronder vindt u onze meest gestelde vragen.

veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je zou trackinginformatie via e-mail moeten hebben ontvangen met je trackingnummer en een tijdsbestek voor je levering. Als dit niet het geval is, klik dan hier om je trackinginformatie te ontvangen.

Hoe dien ik een garantieclaim in?

Als je een garantieclaim wilt indienen, klik je gewoon hier en vul je het formulier in met je productregistratienummer en foto's van het defect.

Maak je geen zorgen als je je product niet hebt geregistreerd op het moment van aankoop. Je kunt het nu registreren door hier te klikken.

Hoe registreer ik mijn product?

Als je een product wilt registreren, klik je gewoon hier en vul je het formulier in. Je hebt het serienummer van je product, de SKU (de unieke productcode die je op onze website kunt vinden onder productinformatie) en je aankoopbewijs nodig.

Welke afvalzak past in mijn afvalbak?

Heb je een simplehuman-afvalbak? Ontdek hier de perfecte afvalzak of kijk onder de deksel voor de afvalzakcodesticker..

Als je niet over een simplehuman-afvalbak beschikt, kun je de afmetingen van de afvalzak controleren. Houd er rekening mee dat de capaciteit alleen niet voldoende informatie is om een goede pasvorm te garanderen; je moet de omtrek en hoogte van de afvalbak meten. Zodra je denkt dat je de juiste maat hebt gevonden, kun je een e-mail sturen naar support@simplehuman.co.uk met je naam, adres en gewenste afvalzakcode, zodat we je een voorbeeld kunnen sturen om te proberen.

Waar kan ik de afmetingen van een product vinden?

De afmetingen van al onze producten worden weergegeven op hun individuele productpagina. Scrol naar beneden langs het gedeelte met productinformatie om de afbeelding met productafmetingen te bekijken.

Hoe kom ik erachter wanneer een product weer op voorraad is?

Als je op de hoogte wilt worden gesteld wanneer een product weer op voorraad is, ga je naar de productpagina en klik je op de koppeling 'Laat het me weten wanneer het beschikbaar is'. Voer je e-mailadres in om als eerste te horen wanneer we de voorraad aanvullen.

Hoe kan ik een product retourneren?

Wil je iets retourneren? Geen probleem! Klik hier om toegang te krijgen tot ons online retourformulier voor een probleemloze retournering.

Houd er rekening mee dat retourneren binnen 45 dagen na aankoop gratis is, op voorwaarde dat het product ongebruikt is en je de originele verpakking nog hebt. Neem anders contact met ons op via support@simplehuman.co.uk voor hulp.

Kan ik reserve-/vervangende onderdelen kopen?

Ja - klik hier om onze vervangende onderdelen te vinden. Selecteer je product en de beschikbare onderdelen worden getoond.

Wat zijn jullie bezorgkosten?

Voor niet-leden geldt een bezorgtarief van € 9,95

Als je lid wordt,, kun je profiteren van het voordeel van gratis bezorging, en krijg je toegang tot exclusieve producten voor leden en meer. Bezorgkosten worden bij het afrekenen verwijderd.

Hoe kan ik lid worden?

Meld je gratis aan! Klik hier om lid te worden. Profiteer van gratis verzending, krijg toegang tot exclusieve producten voor leden en nog veel meer.

Hoe kan ik korting krijgen?

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Meld je hier aan voor onze mailinglijst en je ontvangt een kortingscode van 10% via e-mail.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Het spijt me om dit te horen! Houd er rekening mee dat kortingscodes niet kunnen worden gecombineerd of gebruikt met andere aanbiedingen. Codes die je ontvangt bij het registreren van een product zijn 1 week geldig en codes voor nieuwe klanten zijn 60 dagen geldig.

Denk je nog steeds dat de code zou moeten werken? Stuur dan een e-mail naar ons klantenserviceteam op support@simplehuman.co.uk met je kortingscode en de artikelen die je wilt kopen. Ons team neemt binnen 48 uur contact met je op.

Verzenden jullie producten internationaal?

Ga voor het bestellen van producten in de Verenigde Staten of Canada naar de website simplehuman.com.

Als je producten wilt bestellen vanuit een Europees land, selecteer dan je land onderaan de pagina.

We verzenden momenteel naar Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, de Republiek Ierland en Spanje. We hopen later dit jaar onze volledige EU-website te lanceren, zodat we producten kunnen leveren aan Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië en Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Gibraltar, Hongarije, Letland, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden en Zwitserland.

Hoe kan ik een btw-factuur krijgen?

Klik hier om een btw-factuur te downloaden vanuit je simplehuman-account.

Welke keukenpapierrollen passen in jullie keukenrolhouders en keukenroldispensers?

Onze keukenrolhouders met spanarm en keukenroldispensers zijn ontworpen voor gebruik met keukenpapierrollen met een binnentube van minstens 4 cm breed en een maximale totale rolbreedte van 17 cm.

Onze wandgemonteerde keukenrolhouders zijn ontworpen voor gebruik met keukenpapierrollen met een binnentube van minstens 3 cm breed en een maximale totale rolbreedte van 17 cm.

De standaard wandgemonteerde keukenrolhouder is voor rollen van 22-23 cm en de lange wandgemonteerde keukenrolhouder is voor rollen van 27-28 cm.

fit guide for paper towel holders

Zijn jullie vuilniszakken recyclebaar?

Onze vuilniszakken zijn gemaakt van polyethyleen (PE) plastic dat algemeen recyclebaar is. Dit plastic wordt geclassificeerd als laagdichtheidspolyethyleen (LDPE) en heeft een recyclingcode van 4. Als je gemeente dit niet met je recycling ophaalt, doen de meeste grotere supermarkten dat wel.

overige vragen

international sales
bestaande detailhandelaren
geïnteresseerde detailhandelaren
media-aanvragen

simplehuman: 5 Thames Court, High Street, Goring-on-Thames, Oxon, RG8 9AQ

Inschrijfnummer: 4896417

BTW-nummer: NL825611052B01