Retourzending is gratis!

We begrijpen dat een product soms niet is wat je ervan had verwacht (hoewel dat zeer onwaarschijnlijk is), en daarom worden alle retourzendingen aan simplehuman gratis opgehaald door Parcelforce/GLS. Zodoende kunnen zowel jij als wij de geretourneerde artikelen gemakkelijker volgen.

Retourzending is gratis

Retourzending is gratis! We begrijpen dat een product soms niet is wat je ervan had verwacht (hoewel dat zeer onwaarschijnlijk is), en daarom worden alle retourneringen aan simplehuman gratis opgehaald. Zodoende kunnen zowel jij als wij de geretourneerde artikelen gemakkelijker volgen.

een product retourneren

Je kunt je simplehuman-product gratis retourneren door de volgende eenvoudige stappen te volgen.

  1. Neem contact met ons op om een retourlabel en douaneaangifte aan te vragen en geef daarbij je ordernummer op, plus de artikelen die je wilt retourneren.
  2. Pak je product zorgvuldig in, bij voorkeur in de originele verpakking, om ervoor te zorgen dat we het product in goede staat ontvangen.
  3. Druk je retourlabel en douaneaangifte elk afzonderlijk op een eigen vel papier af. Knip het retourlabel langs de stippellijn af en knip de douaneaangifte doormidden om de twee kopieën van elkaar te scheiden.
  4. Plak één van de twee kopieën van de douaneaangifte en het retourlabel met plakband naast elkaar op de voorzijde van je pakket. Zorg ervoor dat alle informatie, met name de streepjescode, goed zichtbaar is, dat niet-relevante adressen en streepjescodes zijn afgedekt en dat het retourlabel niet over de rand van het pakket uitsteekt.
  5. Breng je pakket binnen 30 dagen nadat het retourlabel is uitgegeven, naar een lokaal pakketpunt. Als er om de tweede kopie van de douaneaangifte wordt gevraagd, dien je deze te overhandigen, anders kun je de kopie bewaren voor je eigen administratie.

Als je je label niet kunt afdrukken, moet je ons hier bij je retouraanvraag van op de hoogte stellen.

Houd er echter rekening mee dat artikelen ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking binnen 45 dagen na de aanschafdatum aan ons moeten worden geretourneerd. Nadat we je artikel bij simplehuman hebben ontvangen, betalen we je met alle plezier terug met dezelfde betaalmethode die jij destijds hebt gebruikt om voor het artikel te betalen.

beschadigde of verkeerde artikelen

Als u beschadigde of onjuiste artikelen ontvangt, stuur ons dan een e-mail op support@simplehuman.co.uk of chat met ons.

terugbetalingen

Zodra we je product binnen hebben, kan het tot 5 werkdagen (meestal minder) duren voordat de restitutie in je oorspronkelijke betaalaccount verschijnt. Restituties die door PayPal worden verwerkt, kunnen langer duren.

ruilen

Als je een artikel wilt ruilen, dien je het ongebruikte product aan ons te retourneren. In de tussentijd kun je meteen een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel, of je kunt wachten tot we het geretourneerde artikel hebben ontvangen bij simplehuman en het bedrag is teruggestort op je rekening.