volg eenvoudig je bestelling!

Om je bestelling te volgen, meld je je aan bij je account of creëer je een account door een wachtwoord aan te maken via de e-mail die je hebt gebruikt om af te rekenen. Hiermee kun je je aanmelden en heb je toegang tot de meest actuele informatie over je bestelling.

je bestellingsgegevens controleren

Kort nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingse-mail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail. Als je bestelling wordt geleverd door DPD, ontvang je een trackingmail met je bezorgnummer en een link naar de trackingwebsite van DPD. Je kunt kiezen of je via e-mail of tekstbericht op de hoogte van je bestelling wilt worden gehouden. Als je meer hulp nodig hebt bij het volgen van je bestelling, neem je contact met ons op of bel je ons op +44 1491 875 974 (maandag tot vrijdag, 10.00 tot 18.00 uur).

verzendkosten

Levering is gratis voor alle bestellingen boven de €99,00. Voor bestellingen onder de €99,00 zijn de verzendkosten €14,99.

invoerrechten en belastingen

Alle invoerrechten en belastingen worden door ons betaald! Wij willen dat je bestelling snel en efficiënt verloopt zonder vertragingen of vereiste aanvullende documentatie. Je hoeft je geen zorgen te maken over aanvullende kosten. Het bedrag dat je tijdens het afrekenen betaalt, is inclusief bezorgkosten. Het bedrag dat je tijdens het afrekenen betaalt, is inclusief bezorgkosten.

levertijden en leveringsmethoden

Bestellingen geplaatst voor 14.00 uur Maandag t / m vrijdag wordt dezelfde dag verzonden. Bestellingen geplaatst na 14.00 uur wordt de volgende werkdag verzonden.

Uw bestelling kan tot een dag na een wettelijke feestdag worden vertraagd.

Je bestelling wordt bezorgd door DPD en wordt binnen 5-7 werkdagen geleverd.

U ontvangt een tracking-e-mail van DPD met uw afleverreferentie en een link naar de DPD-trackingwebsite. U kunt ervoor kiezen om een e-mail of sms te ontvangen over de voortgang van uw bestelling.

Je hebt ook verschillende bezorgopties om uit te kiezen, waaronder:

  • een andere dag verzetten
  • vertrekken met een buurman
  • op een veilige plaats achterlaten
  • Bezorg op een ander adres
  • bewaren totdat u terugkeert van vakantie

aankoop van producten buiten Nederland

Als je de producten vanuit de Verenigde Staten, Canada of Europa wilt bestellen, ga dan naar simplehuman.com, klik onderaan op Verenigde Staten en selecteer de juiste vlag in het pop-upvenster.

Als je de producten uit een ander land wilt bestellen, neem dan contact met ons op via support@simplehuman.co.uk en we zullen je doorverbinden met de dichtstbijzijnde leverancier.

een bestelling wijzigen of annuleren

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, zal ons team uw artikel (en) zo snel mogelijk inpakken en verzenden. Daarom kunnen reeds lopende bestellingen niet meer worden gewijzigd. Als het product u echter niet bevalt wanneer u het ontvangt, raadpleegt u ons retourbeleid en stuurt u het product gratis naar ons terug.

betaalmethoden

We accepteren PayPal, American Express, Discover, MasterCard en Visa.
Je kaartgegevens worden beschermd met de beveiligingsnormen van PCI DSS v3.2.

beleid inzake kortingsbonnen

Klik hier voor meer informatie over het couponbeleid van simplehuman.nl.